Direktlänk till inlägg 18 juli 2008

En vecka kvar.

Av Nylander - 18 juli 2008 18:43

Oj har varit lite slarvig med att uppdatera har nu. Men det har sina anledningar.

En av dom ar att vi har varit pa en annan o i nagra dagar.. Emilie och stina, tva kompisar som vi inte traffat pa ett tag ar ute och o luffar. Sa vi bestamde oss for att mota upp dom pa ios. Sa tidigt pa fredags morgonen, narmarebestamt kl sju gick bussen fran busstationen har i stan. Den skulle ta oss till Heraklion dar vi sedan skulle aka bat i ca tva och en halv timme for att komma fram till ios. Val dar motte vi tjejerna och vi fixade ett hotell :) Haha, min pappa var lite rolig och skicka de mig ett sms och upplyste mig om att vi hamnat pa en party o, hm nej det var inte alls planerat ! Som sagt en party o, men det kunde man inte tro nar man gick omkring dar, forutom att det bara var yngre dar. Men det var precis sa som man tanker sig att grekland ser ut, bla vita hus, sma sma grander.. Men i dessa grander myllrade det av massa discotek och barer! Riktigt coolt. Tyvarr sa vet jag inte vad jag fick for infall men jag gick hem ganska tidigt alla kvallar medans Tina och stina rockade vidare. Sliten kanske. Men det var riktigt kul att ta en lite tripp nagra dagar till en annan o och fa se lite annat. Och sjalvklart att fa traffa Stina och emilie. Det var som back in the days! :)
Resan gick dock inte helt problem fritt. Mitt bankomat kort bestamde sig for att strejka. Sa dar stod jag med ca hundra kronor. Fick lona pengar av tina sa jag kunde betala biljetten hem och hotellet.

Just ja vi gjorde ju en till bil resa. Taha hade planerat ett stalle som vi skulle aka till men tina och jag ville inte aka dit, det var en nudist strand! haha.. Sa vi styrde bilen mot Heraklion, ag. nikolaus och Mali. Han med att se ratt mycke pa en dag.

Sedan funderar tina och jag pa att hyra bil en dag till bara hon och jag och aka till elafonissi och blue bay eller vad det hette. Det ar riktigt fina stallen iaf :)

Annars har det val inte hant sa mycke. Vi har kopt en ny kamera. det kanns kont, inte sa kul att inte ha nagra bilder fran slutet av varan resa.
Slut som det bojar bli nu, idag ar det en vecka kvar tills vi kommer hem.
Det ska bli med blandade kannslor som jag aker hem med.

Na nu ska jag ta och kolla runt lite pa internet sedan tankte jag spoa Tina i biljard och pingis..

Bye  !!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nylander - 23 februari 2012 11:14

Hej alla där ute.. Har en fundering? är det dax att starta upp bloggen igen? :) ...

Av Nylander - 22 oktober 2010 23:28

När ska turen vända? När ska jag få känna den dära lyckan, utan att behöva vara livrädd för att  förlora den lika snabbt som jag fann den? Våra händer är lika samanflätade som våra själar. Du är den enda som kan knyta upp våra band, du är den enda so...

Av Nylander - 21 oktober 2010 15:17

Av Nylander - 21 oktober 2010 13:47

Ibland kan man drömma flera drömmar under en natt. Inatt var en sådan natt. Jag har vaknat flera gånger, för att sedan somna om och börja på en ny dröm. Jag minns ingen av dom, förutom den sista. Jag vaknade då av att jag grät.Men det var inte på gru...

Av Nylander - 20 oktober 2010 23:44

Funderar på om man ska damma av den här bloggen och börja skriva igen... Kanske skulle vara skönt att lätta på sitt hjärta lite! ...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Jag vet vem du är
 Nä, men jag skulle vilja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards