Alla inlägg den 19 april 2009

Av Nylander - 19 april 2009 20:37


Helgen har endast bestått av fotboll, snask och sömn.
I Fredags hade vi först träning sedan käkade vi pizza nere på ip och lekte massa lekar.. Ida och Annelie hade fixat sjukt roliga lekar, jag skrattade så jag visste inte vad jag skulle he mig!! :D Vi var några tappra själar som stannade kvar och kollade på film och övernattade. Men det blev inte så mycke sömn för min del. Så efter vi städat efter oss på lördagen tog jag en prommis i solen och sov typ resten av dagen.
Idag har vi varit ute i mjällom och spelat tränings match mot Timrå. Vi var riktigt laddade. Vi förlorade dock med 2-0. Men vi spelade våran bästa match hittills. Vi har inte lyckats gjort nått mål än, men idag fick vi en straff. Jag blev utsedd att ta den och vad gör jag?! Jag skjuter rakt på målis. Suck. Målen får vänta tills kommande helg då vi har cup här i Frånö:)
Jag måste säga att vi är ett underbart gäng och jag har haft en riktigt bra helg. Nu längtar jag till nästa. Det är så sjukt kul att spela fotboll igen!:D 

Av Nylander - 19 april 2009 20:37

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Jag vet vem du är
 Nä, men jag skulle vilja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards