Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av Nylander - 25 oktober 2008 17:00


Har haft "besök" inatt. Imorse när pappa klev upp och skulle ut, så upptäckte han att dom försökt slangat bensin från Brorsans bil! Men han hade typ inge bensin så dom hade inte fått nått. Sen hade pappa glömt att låsa hans bil, men där hade dom bara tagit en fick kniv?! Den hade dock full tank, men den var inte rörd! Dom hade även brutit sig in i garaget, där det står ganska så värdefulla saker, men allt var kvar som tur va.
Jävla stil alltså. Bilen och allt står ju alldeles vid huset. Men det var väl antagligen bara några snorvalpar!

Ikväll blir det nog kramm... Nyktert!

Av Nylander - 25 oktober 2008 00:58


Att jag fortfarande är vaken. Är trött men kan inte somna, ni vet sådär trött så det inte går att sova. Blir så ibland.
La mig och kollade på en film. Den var riktigt bra, hade hört mycke bra om den så:) Iaf det var Ps I love you. Passande att se den i det tillståndet man är i nu:P

Annars idag så tog jag en prommis, som vanligt nuförtiden. Det är som min grejj på dagarna. Iaf så vart det en rätt så lång idag. Va ute över två timmar. Och när jag kom hem kunde ja inte stå ut med damm råttorna och alla kläder som låg överallt så det fick lov att bli en städning:)
Sen skulle Tina och jag kocka ihop idag, men hon blev krasslig. Så jag hamnade själv i köket. Huh! Men det gick bra. Min Bror tyckte till och med att det var gott och det är ett bra betyg!!


Imorgon vid den här tiden är du nästan framme. I sverige. Det känns helt sjukt. Men jag kommer nog inte fatta det för än du ringer, eller att jag ser dig stå där framför mig. Hur blev det såhär?!
Nä bäst jag slutar innan jag skenar iväg.
Ska ta och krypa ner i min ny bäddade säng! Finns det något bättre?
god natt alla där ute.


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Jag vet vem du är
 Nä, men jag skulle vilja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards