Alla inlägg under december 2008

Av Nylander - 6 december 2008 00:33


Raserade planer.

Otur eller mitt fel?
Satsa eller förlora.
Trygghet.
Vad är rätt, vad är fel?
Aldrig satsa, alltid ångra.
Alltid ångra.
Våga lyckas, våga misslyckas.
Vad är lyckas/misslyckas?
Vad går allt ut på...? 



   Tack för dom fina orden, ibland är du finast på jorden. Beautiful Disaster.

Av Nylander - 4 december 2008 22:00


Just nu går det lite trögt med bloggandet.
Finns så mycke jag skulle vilja skriva och berätta. Men, får se om jag tar det någon annan gång.

Just nu ser jag fram emot jul. Ska bli kul att träffa alla som man inte sett på ett tag. Sedan massa god mat :)) Har lite panik över mina inköp av julklappar, men det löser sig nog!:D

Just ja. Jag har ju tränat med Frånö några veckor. Har funderat fram och tillbaka och igår skrev jag även på för dom:) Känns riktigt kul att vara tillbaka i sin moder klubb. Får dock se hur mycke fotboll det blir i sommar, vet ju aldrig vart man befinner sig. Men är jag hemma och när jag är hemma så ska jag spela så mycket jag kan:) Det är ju trors allt det roligaste jag vet:) Haha, och det finns dom är mycket glada över detta!:P

Det var allt för nu. Får se när jag får lust att skriva några rader igen!
Andio !!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Jag vet vem du är
 Nä, men jag skulle vilja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards