Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Nylander - 23 juni 2008 20:36

Jisses.. Hur många dagar sedan var det jag skrev igentligen?! Hade nästan glömt bort att internet fanns!!
Det har hänt sjukt mycke sen jag skrev senast. Jag vet inte ens om jag orkar berätta allt.

Midsommar då. Tina och jag vill ju känna att vi var riktiga svenskar, så vi köpte korv, korvbröd och ketchup. Som vi tänkte grilla nere på stranden med några andra svenskar som vi tänkte skrapa ihop. Vi trallade runt inne i stan men inga svenskar som såg korv sugna ut. Så det slutade med att vi Grilla de hemma hos Taha :) Några av hans vänner droppade in och det var riktigt mysigt. Men tina och jag ville fortfarande ha våran midsommar nere på stranden. Så vi gick och köpte värme ljus och lite snask och sedan drog vi med oss taha ner på stranden. Det var huur mysigt som hellst och efter ett tag så droppade det in mer och mer folk av alla de folkslag. Ja jag kan säga att Midsommar vart riktigt bra, tillslut! :)

Igår var vi ut på rock cafe och det var nog en av dom roligaste utgångarna här nere. På slutet av kvällen sprang nästa alla där inne med bar överkropp, Det måste ha sett sjukt ut !!
Sen kom sista låten, I will always love you, med whitney huston! Jag säger bara det att den låten kommer att väcka många minnen när man är hemma..

ikväll ska tina och jag gå och köpa lite gotta och lägga oss att titta på film.Det ska bli skönt med en slappar kväll.. 

Kul att man fått lite inlägg när man loggar in :)  

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Jag vet vem du är
 Nä, men jag skulle vilja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards