Alla inlägg den 26 juni 2008

Av Nylander - 26 juni 2008 21:29

Na fy fan vad jag har det bra..

Av Nylander - 26 juni 2008 21:03

Sa har man lyckats tagit sig till datorn igen..
Kan inte forsta hur jag glommde bertatta en sak i mitt forra inlagg. En Natt(morgon) nar tina och jag kom hem fran en ute kvall, kliver vi in i lagenheten och vad ligger dar pa golvet. Jo en kackerlacka!!! Efter mycke skrik, grat och skratt sa far vi ut den, levande. Nar jag sedan gar in pa toan och borstar tanderna sa ser jag nagot pa toa stolen, samtidigt hor jag hur tina vralar att det sitter en till kackerlacka pa diskbanken!! Tva till alltsa !! Det blir panik kan jag lova. Vi klarar inte av situationen sjalv utan vi ringer till igli och snall som han ar kommer han ovet till oss fem pa morgonen for att ta bort tva,for han helt ofarliga djur. Den natten som inte jag. Och morgonen darpa sa kopte vi kackerlacke medel som jag drankte lagenheten i. An har jag inte stt till nagon, men jag har hjartat i halsgropen varje gang jag oppnar dorren!!

Idag har jag och tina myst hela dan. Efter att vi atit mat sa gick vi ner pa stranden och spelade lite volley boll och sedan la vi oss for att kolla pa solnedgangen. Det ar sa otroligt vackert !!

Biljetten hem ar bokad. Den 25:e juli bar det av hemmat! Just nu har jag lite blandade kannslor ifor hemresan. Men man kan inte glida hela livet. Men jag kommer att sakan sa otroligt mycke har nere och speciellt nagra fa personer som har en  speciell plats i mitt hjarta! 

Har sa mycke som jag igentligen vill beratta, men jag vet inte hur jag ska framfora det som. Jag kanske lyckas battre en annan gang.

Karlek fran mig. Taleme!!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Jag vet vem du är
 Nä, men jag skulle vilja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards