Direktlänk till inlägg 15 juni 2008

Taxi kala och underbara vanner !!

Av Nylander - 15 juni 2008 20:53

NEEEJ, jag gor det igen. Jag har nastan skrivit ett hel inlagg. Och vad gor jag, jo jag trycker bort det..

Iaf, var ett tag sen jag satt vi datorn. Har haft roligare saker for mig!
Har blivit lite mer fiske, men tyvarr ingen mer fisk. Igli och hans kusin tog ut oss pa en liten tur for att visa hur det ska ga till.. Men det gick ingen vidare da heller..

Det har oppnat ett "nytt" ute stalle har i stan som vi har hangt ratt mycke pa dom senaste kvallarna, med sara och vara tunisiska vanner. Dom spelar riktigt bra musik. Vi ser nog ratt sjuka ut nar vi dansar, men fy tusan vad kul vi har och det ar val det som raknas?!?! :) hehe..

Igar sa skulle vi , "ganget" pa ett beach party, jag vet inte vad som hande men vi hamnade fixade iaf ett eget litet party. Det hela slutade i en karatefylla for mig. Men efter ett ofrivilligt natt bad var jag tillbax :) Kvallen avslutades  naturligtvis pa rock cafe!

Ikvall blir det en tidig kvall hade vi tankt. For imorgon tankte tina och jag ta en lang promenad in Sara, som bor i stan. Sedan tankte vi pressa:)! Efter det ska vi traffa tunisierna och ga och fiska och forhoppningsvis far vi fisk, for vi tanke grilla nere pa stranden senare pa kvallen! :)

Varan van i fangelset sitter fortfarande kvar.:(
Men Var van Taha, som skulle flytta och borja jibba i en annan stad blir kvar har i en manad till iaf:) och ingen blav gladare an vi!!


Nu ska vi se om jag kan boka en biljett hem.. Buhuu!! ..

Puss



 

 
 
Ingen bild

Josefin "psyket" :)

17 juni 2008 05:26

Hej! Har nu läst igenom dina inlägg och jag är avundsjuk kan jag lova. Förstår att du inte är direkt sugen på att lämna allt och åka hem. Vi har haft taskigt väder i typ en vecka nu, och det verkar inte bli så mycket bättre de närmsta dagarna heller. Stadsfesten är avverkad för i år, men det var härlig stämning och mycket folk! :) På jobbet rullar det på som vanligt, men den här veckan börjar semestervikarierna, så då får vi andra lära upp dem i köket :)
Ha det så himla bra och njut medans du kan!
Regniga hälsningar från Kramfors!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nylander - 23 februari 2012 11:14

Hej alla där ute.. Har en fundering? är det dax att starta upp bloggen igen? :) ...

Av Nylander - 22 oktober 2010 23:28

När ska turen vända? När ska jag få känna den dära lyckan, utan att behöva vara livrädd för att  förlora den lika snabbt som jag fann den? Våra händer är lika samanflätade som våra själar. Du är den enda som kan knyta upp våra band, du är den enda so...

Av Nylander - 21 oktober 2010 15:17

Av Nylander - 21 oktober 2010 13:47

Ibland kan man drömma flera drömmar under en natt. Inatt var en sådan natt. Jag har vaknat flera gånger, för att sedan somna om och börja på en ny dröm. Jag minns ingen av dom, förutom den sista. Jag vaknade då av att jag grät.Men det var inte på gru...

Av Nylander - 20 oktober 2010 23:44

Funderar på om man ska damma av den här bloggen och börja skriva igen... Kanske skulle vara skönt att lätta på sitt hjärta lite! ...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Jag vet vem du är
 Nä, men jag skulle vilja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards