Alla inlägg under juni 2008

:)

Av Nylander - 7 juni 2008 16:21

Har kommer lite bilder.. :)

Av Nylander - 7 juni 2008 15:34

Jaha.. Da har man gatt och blivit lite sma forkyld. Tina har ju varit sjuk, och eftersom vi ar uppe i varandra hela tiden sa ar det val inte sa kontstigt att jag ocksa gott och blivit smittad. Jag later som en Man nar jag pratar !! haha..
Igar skulle vi ju ha varit pa beach party. Men vi fastnade pa ett annat stalle..Vi blev bjudna pa Crepes av var van kais!! Crepes fyllda med choklad jordgubbar, banan och glass till. Jag rullade darifran kan jag ju saga. Na men nar vi hade atit klart sa tyckte vi att de va lite sent att ga dit eftersom vi visste inte riktigt hur langde dom fick ha oppet. Sa det blev Envy igen! Men jag klagar inte!! Vi har traffat varldens roligaste killar kais och hans bror och vanner, dom bjuder varkligen pa sig sjalv pa dansgolvet. Vi har sjukt kul!!

Trodde ju att det var bbq idag, men jag hade tagit fel pa dag. Den ar inte forren imorgon, men den som vantar pa ngt gott.. hehe. ! :)
Saq idag tankte jag vara snall och bjuda kais pa mat. Spagetti och kethup!:) Jag lovar han kommer bli glad!  


Pussis!! <3 

Av Nylander - 4 juni 2008 20:58

Malacka !! ( ett inte sa vackert ord)
Har nu suttit och skrivit varldens langsta inlagg och tror du inte att jag kommer at nagon knapp sa allt forsvinner.. SUCK!
Iaf. TIna och jag har dopt om denna resa till en sprak resa. Eftersom vi bestamt oss for att inte jobba sa tankte vi forsoka lara oss lite grekiska. Det ar ganska svart men vi lar oss nagra ord varje dag.

Pa Fredag ska det vara ett stort beach party har. Med oppen bar och grejjer.. Det kommer bli kanon kul !
Sen pa lordag sa ar vi bjudna pa BBQ hos engelsmannen, jag hoppas bara att det blir av for det skulle vara saa kul och saa gott!!

ja det var val allt jag orka sammanfatta av inlagget.
Nu ska vi kila ivag och traffa igli pa mojito!!
Puss !

=)

Av Nylander - 2 juni 2008 20:54

Wihoooo !!!

Av Nylander - 2 juni 2008 20:43

Ja det är var det är.. Men så underbart..
Ska jag vara ärlig så orkar jag inte blogga mer ikväll.. Jag har så trevlig sällskap här!
Signomi !  (Förlåt) vi försöker lära oss lite grekiska.. Vi ser detta som en liten språk resa..
Puss !

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Jag vet vem du är
 Nä, men jag skulle vilja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards