Direktlänk till inlägg 24 oktober 2008

En massa Lime...

Av Nylander - 24 oktober 2008 00:12


Vilken Torsdag! Jag är ganska slut.
Klev upp vid strax efter nio och åt frulle. Vid Tolv tiden kom Tina och hämtade upp mig och vi for till stan för att äta lunch på gladan med Pinny. Har aldrig ätit där förut, men det var heelt okey:) ( men inte bättre än middagen vi åt idag) Sen sprang Pinny tillbax till jobbet och Tina och jag inhandlade grejjerna vi skulle ha till middagen. Det måste ha varit en rolig syn. Eftersom vi skulle pröva på några nya rätter så kom Tina med kokboken uppe i ansiktet i affären och jag med ett recept:) haha..Och trots detta fick vi inte med oss allt!!!
Sen skulle jag in på Dollar för att köpa EN grejj. Men som alla vet slutar det aldrig som man tänkt sig inne på den affären. Fick med mig en hel del annat.
Hem det bar och vi började med maten.
Det var ett massa stök och köket såg ut som ett kaos där ett tag, men jag måste säga att vi hade rätt bra koll ändå.
Varmt rätten vart riktigt God, fast det visste jag för den hade jag ätit förr.Jag åt så jag fick mat koma. Efterrätten, mja. Lite mycke Lime kanske för min smak:P Jag trot iaf att Tinas föräldrar tyckte det var gott och det är ju ett bra betyg:)
Jag tror vi höll på i köket i närmare 4 timmar.. Så efteråt var vi rätt tomma i bollen och vart sådär övertrött så man skrattar åt allt och allt blir fel.
När matkoman inte ville släppa bestämde vi oss för en nattlig promenad. Gick även förbi och träffade, en blivande kompis;) haha..
Är rätt mör efter denna dag, är jobbigt att vara i köket!

Ni kanske har märkt en sak, Jag har iaf det. Den enda jag umgås med är Typ Tina. Ja jag har ju Johanna också, men hon pluggar ju uppe i umeå. Så jag har typ bara Tina här hemma. Haha det är ganska tragiskt. Vi gick och pratade om det idag. Jag känner nästan mer folk nere i Grekland är här känns det som. Det är inte det att jag inte vill, för klart jag vill ha många vänner, men ja jag vet inte.

Nä shit nu ska jag ta och lägga mig i sängen och surfa runt lite innan jag somnar in. Har en morgondag i köket som väntar. Imorgon ska nämligen min familj bli bjuda på mat av mästerkockarna! haha:)
Ciao!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nylander - 23 februari 2012 11:14

Hej alla där ute.. Har en fundering? är det dax att starta upp bloggen igen? :) ...

Av Nylander - 22 oktober 2010 23:28

När ska turen vända? När ska jag få känna den dära lyckan, utan att behöva vara livrädd för att  förlora den lika snabbt som jag fann den? Våra händer är lika samanflätade som våra själar. Du är den enda som kan knyta upp våra band, du är den enda so...

Av Nylander - 21 oktober 2010 15:17

Av Nylander - 21 oktober 2010 13:47

Ibland kan man drömma flera drömmar under en natt. Inatt var en sådan natt. Jag har vaknat flera gånger, för att sedan somna om och börja på en ny dröm. Jag minns ingen av dom, förutom den sista. Jag vaknade då av att jag grät.Men det var inte på gru...

Av Nylander - 20 oktober 2010 23:44

Funderar på om man ska damma av den här bloggen och börja skriva igen... Kanske skulle vara skönt att lätta på sitt hjärta lite! ...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Jag vet vem du är
 Nä, men jag skulle vilja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards