Alla inlägg under oktober 2008

Av Nylander - 5 oktober 2008 21:50


Oj, vilken kväll det vart. Märktes att jag inte har druckigt på ett tag. behövdes inte mycke för att jag skulle bli snurrig,trodde jag hade tappat mitt bankomat kort och mobil där ett tag, men tur att min bror var ute och höll reda på saker och ting!! Jag hade en riktigt kul kväll, både förfesten och kramm! :) Synd bara att jag och Johanna alltid ska tappa bort varandra i slutet på kvällen, det händer alltid:P

Idag har jag bara slappat hela dan. Inte orkat lyfta ett finger. Inte bakis men seeeeg som kola. sjukt!
Fick även en överaskning idag. Det trodde jag inte, nu får vi se vad som händer, personen i fråga brukar vara bra på att säga saker men att det inte blir av:P Men det skulle vara grymt kul !

nä nu ska jag fortsätta lyssna på musik och löka vidare.

Fallen Angel-Chris Brown. Riktigt skön låt!  

Av Nylander - 4 oktober 2008 15:56


Kom just hem efter en promenad runt stan. Riktigt skönt att knalla på med musik i öronen.
Ikväll blir det utgång. Johanna har kommit hem från Umeå, så vi ska ta och gå ut! Ska bli så kul att få umgås lite med henne. Var ett tag sedan. I miss her !

=)

Av Nylander - 2 oktober 2008 23:02


Grattis Till min kusin som tog körkortet igår !! :)

Av Nylander - 1 oktober 2008 23:56



I will never forget your face it will always have a speciall place.
But missing you is really a pain, so i don't know if i can play this game.
So many miles apart it's to mutch for a broken heart.
Idon't know what you do, maby you just play me like a fool.
I hope one day I will be strong, so I just can carre on.

Av Nylander - 1 oktober 2008 18:30


Som sagt idag fyller Tina år, Var över till henne i förmiddags med en tårta:) Så har ätit tårta så det står ut genom mina öron idag!!
Hade även gjort en liten kollage-bok, men lite roliga kommertaren och intern humor. Har fått två stycken sådanna av henne från våra andra resor, så nu tyckte jag att det var hennes tur ! Och jag tror hon blev riktigt glad!:)

Ikväll är det tv kväll!  Det är idol och sen så börjar ju äntligen Grey's!!
Jag längtar!

Av Nylander - 1 oktober 2008 00:30

GRATTIS!

Idag fyller min allra bästa pingla år!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Jag vet vem du är
 Nä, men jag skulle vilja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards