Alla inlägg den 6 september 2008

Av Nylander - 6 september 2008 22:42

Puh. Att shopping kan vara så jobbigt! Har som sagt varit i sundsvall idag. Hittade lite grejjer, bla en ut mysig kofta och en bikini å massa annat:)
Rätt skönt att strosa omkring där ensammen. Gå i dom affärerna man själv vill. Men lite jobbigt när man stod i hytten och insåg att man tagit fel storlek:P

När vi kom hem for johanna, brorsan och jag å åt på jakten. Det satt riktigt fint måste jag säga. Nästa stopp vart på hemköp för lite inhandling av snask:) Sedan blev det film här hemma. Kommer inte ihåg vad den hette men den var lite små rolig! :)

Johanna åkte hem för en liten stund sedan, men det var rikitgt kul att hänga lite med henne. Var ett tag sedan sist! Hoppas jag kan ta en tripp upp till umeå inom en snar framtid:)
Nu tänkte jag kolla på slutet av pirets of the carrabean sendan blir det sängen. Jag är dyng trött !

Kalinichta!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Jag vet vem du är
 Nä, men jag skulle vilja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards