Alla inlägg den 10 september 2008

Av Nylander - 10 september 2008 21:19

Yassou!
Har nu packat klart det sista.. Hoppas allt är med. Får ju alltid en kännsla av att man glömt nått.. Bara man har med sig det viktigtaste så klarar man sig nog fint!:)

Tina kommer och plockar upp mig om en timme sen åker vi till bussen. Fördriver tiden med att kolla på Fotboll så länge.

Nä dax att stänga ner här nu.
Får se när jag skriver nästa gång. Antagligen när jag kommer hem. Känns inte som om man vill slösa tiden med att sitta vid en dator där nere när det finns så mycke annat kul att göra!
Andio..!!

Av Nylander - 10 september 2008 15:59


Har varit inne på stan och betalat resan och fixat bussbiljetterna. Så nu kan vi kliva på i Gallsäter ist för sundsvall :D
Har även lagt fram kläder jag ska ha med mig, så det är bra att slänga ner dom sen. Men har lite ute på strecket som jag hoppas ska hinna torka:P
 
Har pratat med Taha och Kais idag. Och just ja Kais kom ut igår! :D Han var heelt speedad igår när han ringe och sa att han äntligen var ute:)

Å idag när vi pratade med dom undrade dom om vi kommer att komme ner nånting. Vi har har alltså inte sagt att vi kommer imorron:) Vi har bara skämtat med dom och sagt att vi ses på stranden vid fyra imorgon, som vi brukar göra. Men denna gång är det inge skämt:P Ska bli sååå kul att se minerna på dom när vi kommer! haha....

snart ligger vi där nere:)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Jag vet vem du är
 Nä, men jag skulle vilja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards