Direktlänk till inlägg 29 september 2008

Funderare...

Av Nylander - 29 september 2008 22:02


Ny vecka och snart ny månad. oktober. Jisses vad tiden går snabbt. Var tog hela sommaren vägen? Och jag känner på mig att det kommer bli en lång vinter..
Men har tänkt lite idag. Och jag har kommit fram till några saker. Och om allt går som det ska ( jag inte ångrar mig!och att nått annat oförutsett händer), så tänkte jag börja sätta saker i rullning efter jul...

Annars då, Idag har jag hängt inne på stan hela dan med Tina. Uträttade massa ärenden. Eller Tina hade en hel hög saker hon skulle göra, jag hade ett.. Men det är ju alltid trevligt med sällskap:) Och tiden gick om inte snabbare!
Nu har jag bara hängt här hemma, var dock ut med jack en sväng. Märkte då att jag hade lite träningsvärk. Spelade lite innebandy igår och det känndes att man inte har rört sig på ett tag. Men riktigt skönt så här efteråt.

Fick ett samtal av en kompis, som var väldigt nere. Personen bor väldigt långt ifrån sin familj och har nog inte träffat dom på fyra år tror jag det var. Idag Ringde dom till min vän och hela tjocka släkten var samlad. Alla grät och saknaden var stor. Min kompis ringde mig och kunde inte hålla sig från att gråta. Jag kännde mig så hjälplös, visste inte riktigt vad jag skulle säga, men jag försökte att bara lyssna och vara en bra vän. När vi la på ska jag även erkänna att jag fällde en tår.

Ta hand om er där ute..  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nylander - 23 februari 2012 11:14

Hej alla där ute.. Har en fundering? är det dax att starta upp bloggen igen? :) ...

Av Nylander - 22 oktober 2010 23:28

När ska turen vända? När ska jag få känna den dära lyckan, utan att behöva vara livrädd för att  förlora den lika snabbt som jag fann den? Våra händer är lika samanflätade som våra själar. Du är den enda som kan knyta upp våra band, du är den enda so...

Av Nylander - 21 oktober 2010 15:17

Av Nylander - 21 oktober 2010 13:47

Ibland kan man drömma flera drömmar under en natt. Inatt var en sådan natt. Jag har vaknat flera gånger, för att sedan somna om och börja på en ny dröm. Jag minns ingen av dom, förutom den sista. Jag vaknade då av att jag grät.Men det var inte på gru...

Av Nylander - 20 oktober 2010 23:44

Funderar på om man ska damma av den här bloggen och börja skriva igen... Kanske skulle vara skönt att lätta på sitt hjärta lite! ...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Jag vet vem du är
 Nä, men jag skulle vilja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards