Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Nylander - 11 maj 2008 13:57

Hallooo!
Efter en lang resa sa ar vi antiligen framme !!
Kvallen pa arlanda gick ratt snabbt. Vi traffade Davis? och Anna, som forgyllde var kvall.. Och deras kompis Bengan:) Dom alla var ratt overforfriskade, men vi fick ett gott skratt iallafall :)

Nar vi landade i chania kom igli och viktor och plockade upp oss, sa snallt!! Tur att igli hade slagit pa stort och kopt en stor bil, for var packning fick nastan inte plats.
Dom korde oss till var lagenhet.. precis innan vi skulle ga in sa dom att de va inte den basta lagenheten dom hittat men den var billig.. Men jag tyckte det inte var sa faligt,inte forren tina var in pa toan och sa att den inte var sa frash. tog ett tag innan jag vagade mig in dar! Men med tinas styling sa kan vi iaf duscha.. Nu ska vi bara fosoka hitta en toalettring sa vi kan skita lungt:P

 Freda kvall var ganska lugn. vi var ratt trotta.. sa vi bjod over killarna och kollade pa en film, men jag somnade ratt fort!

Lordag vart det stranden, hann dock bara vara dar nagon timme innan det molnade pa. Och tur var val det. Jag hade nog inte smort in tinas rygg riktigt.. som tur vart det inte sann stor skada, sa det for hon sta ut med!!

Pa kvallen akte vi in pa stan for att ata, dar traffade vi ett kant ansikte.  Vi babblade pa lite och han sa att om han horde natt om jobb skulle han tanka pa oss! kanoners !!
Vi strosade omkring lite inne i stan sen kilade vi hem. Men vi ett tiden kunde vi inte sluta tanka pa att fa dansa pa varat favort stalle, sa vi traskade ner till vart alskade sky park ! Kvallen Fortsatte i ett enda stort gladje rus, med manga kanda och okanda manniskor!  Nar vi kom hem vid halv fem stupade jag i sang !

Om jag ska vara arlig sa orkar jag inte skriva mer.. Jag tankte glassa vidare. ! Men jag haller mina tummar och tar for seriepremiaren hemma! 

//Pipi
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Jag vet vem du är
 Nä, men jag skulle vilja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards