Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Nylander - 21 maj 2008 22:12

Yassou !

Igår var jag och tina och prova jobbade pa ett discotek. Som dansare, på en bar! Det var riktigt najs.
det hela började med att vi var där i måndags. Då blev tina erbjuden ett annat jobb som inkastare. Men kvällen gick och chefen tyckte vi var så grymma så han erbjöd oss att dansa på baren!! Men var lite tveksamma sa vi bad om att få prov jobba, så igår klockan halv elva var vi på plats!:)  Vi skulle dansa en halvtimme och sedan vila en halvtimme. Men dom var inte så noga med att hålla redan på det. Sen visade det sig att man ska ha väldigt lite kläder på sig. Så efter kvallen tackade vi nej. Chefen blev väldigt besviken och jag tror att han höjde lönen och skulle kolla upp detdära med kläderna. Men vi sa nej. MEn skulle vi ångra oss är det nog bara att pallra sig dit!:) 

Idag hittade vi ett cafe med trådlöst internet, så nu sitter vi här och surfar med våra lappisar och ser ut som två töntar!! haha..
Kvällen blir lugn, det kan vi behöva!

Ska försöka lägga in lite bilder nu.. 
Puss !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Jag vet vem du är
 Nä, men jag skulle vilja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards