Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Nylander - 20 maj 2008 20:20

Foressten, Tina har lagt in lite bilder pa bilddagboken om ni ar nyfikna! :)

http://mendy87.bilddagboken.se/p/main.html

Av Nylander - 20 maj 2008 20:06

 Jaha da sitter man har igen !
Gardagen var grymt kul ! Vi satt forst och smuttade pa en ice chocklad! Sen drog vi oss bort mot Envy, Det ar ett av alla utestallen har. Dar dansade vi fran halv tolv till tre. Och da var jag inte frash kan jag lova. Men grymt kul !
Fixade aven har lite kontakter med jobb. Sa far se vad som hander ikvall.Vi ska namligen dit ikvall med:P
Nar vi skulle ta taxin hem sa traffade vi pa ett svenska, ratt sa packade killar. vi stod och surrade ett tag, och det visade sig att dom bodde i narheten av oss. Typ Grannar ! haha. och vi hade inte setts forut. Nar vi klev ur taxin sag vi att det fortfarande rorde sig pa sky park, ett ute stalle alldeles vid varan lagenhet. Sa vi traskade dit och dansade i en timme till.Vi surrade pa med killarna och vi kom inte hem forren atta i morse. Da stupade vi i sang. Vaknade val vid sex snaret. Och nu sitter vi har igen!:) Men gardagen va grymt kul. Skont att fa traffa lite svenskar. Ar ganska mycke tyskar har nere nu,.

Men imorgon vill jag forsoka ta mig ivag till stranden igen och fa mig lite sol!

Yassas !!!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Jag vet vem du är
 Nä, men jag skulle vilja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards