Direktlänk till inlägg 25 maj 2008

You´re problem!

Av Nylander - 25 maj 2008 22:19

Det börjar bli lite snurrigt att skriva blogg. Man vet inte vad man skrev senast och man kommer inte ihåg att berätta och i vilken ordning. Men jag gör mitt bästa!


Idag har det varit en slappar dag, igen! Vi var nämligen på Envy igår, Igen.
Men kvällen började med att Igli plockade upp oss hemma och sedan begav vi oss till ett ute café för att titta på eurovision tävligen!
Alldeles innan det börjar så Ringer dom från La stella Och han undrar om jag kan komma och börja jobba på måndag, så imorgon ska han ringa när jag börjar ! SPÄNNANDE ja !!
Iaf, tävligen började och det var livat värre! Det roliga är att alla här nere frågat om Charlotte är transa.. hehe.. Tina började surrade med två svenskor mamma och dotter, som satt brevid oss, jätte trevliga! Tusan att inte grekland gick och vann, gissa vilket ståhej det hade blivit här då;)
När tväningen var slut hade vi även fått med oss svenskorna och några damer till att hänga på till Envy, sagt och gjort. Vi drog dit och Ägde, då menar jag det! Det var gryymt kul och så himmla mycke folk, roligt folk!! Men när klockan började närma sig sex tiden så var jag rätt trött!! Så Tina jag och en av svenskorna tog taxin hem och stupade i säng!!


Idag gjorde vi en kraft ansträningn och åt frukost och tog taxi in till stranden i rethymnon där man kan säga att vi tillbringat hela dagen ! 

Och Dessa albaner! Dom är överallt, dom har bara en sak i hjärnan och dom kan inte ge fan i en ;)
Det är så sköönt att de börja kommit ner lite mer turister och skandinaver hit. Dom kan man iaf prata med utan att dom tror att man ska gifta sig med dom!!
Det har nu gått lite mer än två veckor och jag har inte fått hemlängtan eller något sådan än! Och Tina och jag har inte gått varandra på nerverna än, tror inte heller att det kommer att hända för att hon är den underbaraste och roligaste människan jag vet!!:)

Nu orkar jag inte skriva mera. Puss och snusk till alla er där hemma !! <3
Och det är alltid roligt att komma in och ha fått lite kommentarer! ;D


 
 
Ingen bild

jjt

18 juni 2008 08:02

Helt sjukt skönt inlägg! Var i rethymnon 1-9 juni, och gjorde ungefär samma saker som du. Helt sjukt vad jag saknar stället och.. envy ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nylander - 23 februari 2012 11:14

Hej alla där ute.. Har en fundering? är det dax att starta upp bloggen igen? :) ...

Av Nylander - 22 oktober 2010 23:28

När ska turen vända? När ska jag få känna den dära lyckan, utan att behöva vara livrädd för att  förlora den lika snabbt som jag fann den? Våra händer är lika samanflätade som våra själar. Du är den enda som kan knyta upp våra band, du är den enda so...

Av Nylander - 21 oktober 2010 15:17

Av Nylander - 21 oktober 2010 13:47

Ibland kan man drömma flera drömmar under en natt. Inatt var en sådan natt. Jag har vaknat flera gånger, för att sedan somna om och börja på en ny dröm. Jag minns ingen av dom, förutom den sista. Jag vaknade då av att jag grät.Men det var inte på gru...

Av Nylander - 20 oktober 2010 23:44

Funderar på om man ska damma av den här bloggen och börja skriva igen... Kanske skulle vara skönt att lätta på sitt hjärta lite! ...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Jag vet vem du är
 Nä, men jag skulle vilja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards