Direktlänk till inlägg 27 maj 2008

Ti Kanis...

Av Nylander - 27 maj 2008 11:42

Har flyter dagarna pa. Tiden gar ratt snabbt. Ar val sa nar man har kul!

Igar var det forsta dagen pa jobbet. Vet inte om jag kan kalla det att jobba men. Fick Iallafall lara mig gora en coffe sort:) Men sen kom det en massa kunder sa da satta jag mig bakom baren med dom och dar blev jag serverad bade det ena och det andra.. Nar det borjade narma sig stangnings dax sa skulle dom ha med mig ut. Men jag kannde att jag vill hanga pa tina och engelsmannen forst, sa jag sa att jag skulle mota upp dom inne i stan. Tyvarr sa hittade jag dom aldrig, men det kanske var lika bra :P Var inte sa mycke drag inne i stan igar sa det blev att vi akte tillbax hit till byn. Men det blev en ganska tidig kvall.

Tina har nu ocksa hittat ett jobb. Som bartender. Forsta problemet for henne kom nar hon blev bjuden pa en tequila. Men hon lyckades smussla undan den sa hon behovde inte dricka:P haha.. Men nu galler det for oss att plugga in en massa drinkar i huvudet. Enda skillnaden ar val att jag inte behovt ljugit om att jag statt i en bar forut och det kanns bra.

Tina och jag har nog snart akt med alla taxi chafforer i hela Rethymno.Och det finns nog ett par hundra sadanna har:P Det borde finnas nogot slags rabatt hafte, vi kanske borde infora ett sadant!

Kalispera !


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nylander - 23 februari 2012 11:14

Hej alla där ute.. Har en fundering? är det dax att starta upp bloggen igen? :) ...

Av Nylander - 22 oktober 2010 23:28

När ska turen vända? När ska jag få känna den dära lyckan, utan att behöva vara livrädd för att  förlora den lika snabbt som jag fann den? Våra händer är lika samanflätade som våra själar. Du är den enda som kan knyta upp våra band, du är den enda so...

Av Nylander - 21 oktober 2010 15:17

Av Nylander - 21 oktober 2010 13:47

Ibland kan man drömma flera drömmar under en natt. Inatt var en sådan natt. Jag har vaknat flera gånger, för att sedan somna om och börja på en ny dröm. Jag minns ingen av dom, förutom den sista. Jag vaknade då av att jag grät.Men det var inte på gru...

Av Nylander - 20 oktober 2010 23:44

Funderar på om man ska damma av den här bloggen och börja skriva igen... Kanske skulle vara skönt att lätta på sitt hjärta lite! ...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Jag vet vem du är
 Nä, men jag skulle vilja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards