Direktlänk till inlägg 28 maj 2008

Spidlar och jobb.

Av Nylander - 28 maj 2008 12:19

Andra dagen pa jobbet var det segate av segaste.
Suzanna jobbar morgon passet och innan hon slutade sa visade hon mig alla dessa kaffe sorter som jag ska kunna gora. Jisses! Det ar inte latt + att kvinnan bara kan nagra fa ord pa engelska. Vet inte om natt fastnade av det  hon sa men.
Efter det att hon slutat sa var jag typ sjalv pa hotellet. chefen drog ivag, vet inte vad han gjorde. Han kom tillbax efter nagon timme och visade mig hur man tande belysningen, sen kom en kompis till honom och da fragade han mig om jag kunde stanga hotellet nar jag slutatde.. Jag antog att dom skulle ut och festa. Ar ganska fa gaster an pa hotellet an sa, ja min kvall tillbringade jag med att plugga lite grekiska och kolla pa grekisk tv. FUN !

Efter att jag stangt sa kilade jag over till Tinas jobb. Dar var det livat varre! OCh jag tyckte hon sag riktigt proffig ut dar bakom baren, med att de var hennes forsta dag som bartender, ever!!

Jag borjar bli lite radd att sova med tina. (vi delar pa en dubbel sang). Inatt vaknade jag av att tina skrek att det var en stor fet spindel i mitt har. Snacka om panik. Detta ar inte fosta gangen hon ser en spindel. Men efter ett tag sa inser jag att det ar en av alla hennes drommar pa natterna och lagger mig och sover igen.
Tyvarr sa vaknar vi inte forren ett. Vi som hade tankt kliva upp vid tio och kila ner pa stranden.Men eftersom jag borjar klockan fyra kanns det meningslost! Sa nu sitter jag har ist.
Tusan dom sitter och ater gyros har brevid, snacka om att man blir hungrig nu. Far se om jag tar och koper en sadan innan jag kilar pa jobbet.


Andio!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nylander - 23 februari 2012 11:14

Hej alla där ute.. Har en fundering? är det dax att starta upp bloggen igen? :) ...

Av Nylander - 22 oktober 2010 23:28

När ska turen vända? När ska jag få känna den dära lyckan, utan att behöva vara livrädd för att  förlora den lika snabbt som jag fann den? Våra händer är lika samanflätade som våra själar. Du är den enda som kan knyta upp våra band, du är den enda so...

Av Nylander - 21 oktober 2010 15:17

Av Nylander - 21 oktober 2010 13:47

Ibland kan man drömma flera drömmar under en natt. Inatt var en sådan natt. Jag har vaknat flera gånger, för att sedan somna om och börja på en ny dröm. Jag minns ingen av dom, förutom den sista. Jag vaknade då av att jag grät.Men det var inte på gru...

Av Nylander - 20 oktober 2010 23:44

Funderar på om man ska damma av den här bloggen och börja skriva igen... Kanske skulle vara skönt att lätta på sitt hjärta lite! ...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Jag vet vem du är
 Nä, men jag skulle vilja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards