Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av Nylander - 6 augusti 2008 00:15

Det händer inte så mycke i mitt liv ljust nu. Men trots det är det kaos uppe i min hjärna. Rätt många saker som flyter omkring där uppe nu. Frågan är när jag ska ta tag i saker och ting. Och VAD det är jag ska ta tag i. Endel saker borde bara få vara en tanke, en drömm.
Mamma sa idag att hon sett att jag är lite nere, så hon föreslog att vi borde göra något tillsammans. Hon föreslog att rida islands hästar! Det vore riktigt kul, va säkert 2 år sedan jag satt i sadeln senast.OCh jag saknar det....

Idag var jag iaf och hälsade på farmor. Alltid lika kul att få träffa henne. Och hon blev väldigt glad över presenten som jag köpte med mig från Kreta. Spelar nog inte ens nån roll vad det är, hon blir bara glad över att få ngt och att man kommer ihåg henne, Klart man kommer ihåg henne!!!

                      Tänk att man kan bli så glad av ett telefon samtal! 

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Jag vet vem du är
 Nä, men jag skulle vilja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards