Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Nylander - 11 augusti 2008 23:07

In my opinion when I love somebody I put her in my eyes,

but you are not in my eyes. You are my eyes!
<3

Av Nylander - 11 augusti 2008 20:39

Kom precis hem från Fotbolls träningen. Den gick väl som den gick. Tråkigt att jag inte får vara med på matchen på Onsdag mot Långsele. Men det är bara att bita i det sura äpplet och träna vidare...

Tina och jag åkte till Jonas och gänget. Var riktgt kul att få träffa dom igen. Satt och surrade på i nån timme innan vi tog oss ner på stan. Och där var det riktigt mycke folk, mer än vad jag hade förväntat mig. KUL! Surrade vidare där nere med massa som man inte träffat på år och dar, vart en sväng ner på gladan. Men jag hade så grymt ont i huvudet så vid tolv tiden gick Jonas och jag och köpte en kebab rulle innan vi begav oss till våra lyor för att sova.
Söndags morgon vaknade jag upp rätt pigg, för att dra iväg på match i övik. Fick sitta på bänken hela matchen + att vi losa, så det känndes ju kul. Hellst när man hade offrat sig och tog ledigt från jobbet och allt.. ajja..

Idag har jag jobbat och så ser det väl ut resten av veckan med. Men det är bra, då har jag något att sysselsätta mig med.
Nu tänkte jag ta en löpar runda och skingra mina tankar lite, det kan behövas...
<3

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Jag vet vem du är
 Nä, men jag skulle vilja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards