Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Nylander - 25 augusti 2008 21:41

Jag är nog en människa som tar åt mig rätt mycke av vad folk säger. Jag blir rätt arg och ledsen men jag visar det aldrig utåt, jag behåller det för mig själv. Ibland ser jag på mig själv att jag inte är tillräcklig eller att jag är "för dum" . Jag vet ju innerst inne att det inte är så. Och det är något jag måste öva på. Jag är rätt bra på att sopa det under mattan för att sedan glömmas bort, tills det händer igen..

Nog om det. Vart iaf en vinst i söndags, 0-1 ! En bra seger. Men känndes inte så mycke för mig för jag satt på bänken mesta delen av matchen. Men nu har vi klättrat upp till en 2:a plats:)

Idag har jag börjat att skriva lite på mitt cv och personliga brev. Är väl inte det roligaste man kan göra, dessutom tycker jag att det är rätt svårt. Men jag ska ha nån sorts mall här hemma kom jag på så jag ska försöka rota fram den så kanske det blir lite lättare:)
Nä nu är det dax för paradise hotell;) Halva laget kollade ju ett tag och nu är jag också fast! haha..
Ciao<3

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Jag vet vem du är
 Nä, men jag skulle vilja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards