Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Nylander - 9 augusti 2008 17:37

Gårdags kvällen var riktigt kul. Förutom att det regnade så dom fick sitta inne och äta, surströmmning. Men det gick faktiskt bra. Det var gaserna efteråt som var snäppet värre;)

Spelade match med div 5 laget idag. Det gick ju mindre bra, iaf för mig. Jag var helst slut, yr och grejjer. Men jag kämpade mig igenom hela matchen. Känns nu kan jag lova. Tur att man ska sitta på bänken imorron för jag lär inte kunna röra mig:P

Så vad händer ikväll ? Lite osäkert faktiskt. Emil ringde precis och tyckte att man skulle komma förbi hos Jonas på fest. Så en sväng dit blir det nog:) Man har ju saknat dom grabbarna lite. Hellst på Midsommar! Sedan får jag se, om man tar sig på gladan eller vad man hittar på. Blir hemgång rätt tidigt ändå eftersom det är match imorron..
Hoppas alla får en Trevlig lördagskväll !!
Puss <3

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Jag vet vem du är
 Nä, men jag skulle vilja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards