Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Nylander - 14 augusti 2008 22:38

Var några dagar sedan jag kluddade ner nånting här nu.. Men har haft lite annat för mig.. Har jobbat hela veckan sedan har det bara varit hem och bytt om för att senare åka och träna.. Nu har jag två dagar kvar att jobba, sen hoppas jag att jag får bli ledig nån dah iaf:)
Va till tandläkaren idag för den årliga kontrollen och 21 som är så måste man ju betala.. 650 Kr för en jävla undersökning. suck! hade kunnat gjort mycke annat för dom pengarna ! Tur att man inte hade några hål så man måste lägga ut pengar på det ocskå !!

Har funderat lite.. Det skulle inte vara så tokigt att åka tillbaka till kreta. Men bara för en vecka den här gången. Det är pissigt väder här hemma och jag längtar tillbaka rätt mycke. Men vi får se, har surrat lite med tina också..
Ja och hon var förbi idag, fick lite mer bilder från resan, så jag tänkte dela med mig av några :D
 
Nä dax att sova så ja orkar kliva upå kl 6 imorron, men har ju en halvtimmes sovmogon;) 
Kalinichta!  

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Jag vet vem du är
 Nä, men jag skulle vilja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards