Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av Nylander - 31 augusti 2008 22:24

Utgången igår var riktigt lyckad. Det var grymt bra musik. Antar att de var det som gjorde det mesta!:) Dansade så att svetten rann och på slutet kunde jag inte ens gå normalt för jag hade så grymt ont i fötterna!
Innan så åkte jag till Tina där hon piffade till sig, sedan satt vi oss och åt oboy och mackor;) haha. det var vår förfest det! Men det blir ju det man gör det till och vi hade riktigt trevligt.. eller iaf jag:)
När jag tänker efter är det rikitgt längesen jag drack. Sist var när jag fick min karate fylla nere på Kreta. Och det måste ju vara över två månader sedan. Jisses!

Idag hade vi match. Har igentligen inte så mycke att säga om den. Eller nu ljuger jag. Men tänker inte skriva nått.
Men jag har bestämt mig för att det var min sista match. Jag ställer mina skor på hyllan. Iaf för denna säsong.
Ett både lätt och svårt beslut, beroende på hur man ser det.
När jag kom hem så ringde jag till Tina så tog vi en promenad på ca 2 timmar. Det var riktigt skönt att prata av sig lite...

Har även kollat lite resor ner till Grekland. Och hittar vi en billig resa och att allt stämmer så åker vi nog ner en vecka. Så vi får se vad som händer.
Nu ska jag lägga mig och läsa en grymt bra bok jag lånat av Tina. Är en verklighets baserad bok som handlar om en svensk kille som sitter i ett fängelse i bolivia...

 

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Jag vet vem du är
 Nä, men jag skulle vilja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards