Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av Nylander - 27 augusti 2008 22:05

Vaknade imorse av att det regnade igen! yey!
Men fick ett samtal av Tina strax därefter och vi bestämde oss för att åka och blowla i Nordingrå. Det var riktigt kul=) Men Tina vann, det gör hon jämt. Hon säger att det bara är tur. Vet inte det ja. Så imorron lär man får träningsvärk i högerarmen, jag fattar inte, jag får alltid det efter att jag bowlat! :)

Vet inte men sedan efter maten har jag inte mått bra alls. Tänkte ut och springa eftersom träningen vart inställd. Men jag pallade inte. Magen är hel knepig och jag fryser.

Och det hela blev ju inte bättre pga dig...
Så ännu en kväll ska jag sjunka in i Filmens värld och glömma allt här för en stund...

"Jag har fattat det viktigt beslutet att inte ångra nånting. Jag är nämligen den jag är idag på grund av det jag varit med om och för att jag tagit lärdom av vad som hänt mig. Det är ju förövrigt meningslöst att ångra saker som hänt, vi kan ju ändå inte få dom ogjorda." 
Detta är taget från mias bok. Tack för att du skriver så många kloka ord.  

Av Nylander - 27 augusti 2008 15:53

En ny badad jack =)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Jag vet vem du är
 Nä, men jag skulle vilja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards